Facebook Rahatsız Edici Reklamdan Vazgeçti
13 Ocak 2014 Pazartesi
Facebook yöneticileri, sosyal ağın en çok tepki alan reklam şekli olan "Sponsorlu haberler/paylaşımlar" formatından vazgeçtiklerini açıkladılar.Kullanıcıların beğendikleri veya okudukları paylaşımlara göre arkadaşlarının sayfalarında reklam çıkaran bu uygulama mahremiyet endişeleri ile büyük tepki görüyordu. Facebook bu reklam formatını 9 Nisan gününden itibaren artık kullanmayacak.Facebook bu süreyi, reklam verenlerin ve geliştirici ortakların gerekli uyarlamaları yapmaları için verdiğinin de altını çizdi. Böylece Sponsorlu Haber formatını kullanan reklam verenler ve uygulama geliştiriciler, çalışmalarını yeni sisteme adapte edebilecekler..
Etiketler :
Haber,
Teknoloji
Comments[ 0 ]
Yorum Gönder